Butik och Fönster – hur fungerar det?

Hyra av hylla i butik och ett fönstergalleri

Galleributiken

Medlemmar kan sälja sina alster i vår galleributik. Under december vill vi kunna erbjuda personliga och unika julklappar i form av fina hantverksprodukter så då gör vi hela lokalen till en butik, med plats för ett tjugotal säljare. Övriga delen av året delar man utrymme med galleriet och då har vi plats för sex säljare.

Kostnaden är 150:- per månad vilket betalas till Konsthändigts swish 123 254 16 21 eller till bankgiro 146-1771 senast 1 månad innan man påbörjar sin period i galleributiken

De som har alster i butiken avsätter dagar för tjänstgöring i galleributiken.

Skicka gärna bilder på alster du kommer att ha i butiken till Eva Sunesson, webmaster kalice_@hotmail.com för att lägga på hemsidan tillsammans med några rader om din konst/konsthantverk

Kunderna betalar via swish direkt till säljaren.

Vill du hyra så ring Yvonne Borgström tel 0709 61 19 53

Hyra fönstergalleri

Du kan hyra själv eller tillsammans med någon, ett visningsfönster hos Konsthändigt på Nedre Brogatan 10, Olofström.

Kostnaden är 300:- per månad vilket betalas till Konsthändigts swish 123 254 16 21 eller till bankgiro 146-1771 senast 1 månad innan du vill disponera skyltfönstret.

I visningsfönstret ska det finnas en skylt/information med dina uppgifter så att intresserade kan komma i kontakt med dig/er och föremålen bör även ha en tydlig och lättläst prismärkning. Vid behov kan det bli aktuellt med någon/några dagars tjänstgöring i butiken.

Vill du hyra så ring Yvonne Borgström tel 0709 61 19 53