Kurser 2022 – anmälan till höstens kurser

Nu kör vi igång höstens kurser på Konsthändigt!! Start vecka 39.

Du som är intresserad av att gå en kurs i någon teknik så ring respektive kursledare. Anmäl dig i bifogat formulär
Respektive kursledare kommer sen att kontakta dig.

Akryl – Elna Stjernquist, kursledare tel nr 0703 73 58 85 startar kursen Tisdag 27/9 kl 17 – 19.30 samt Torsdag 29/9 kl 14- 16.30 (torsdagsgrupp full)

Akvarell – Anette Lundberg, kursledare tel nr 0730 22 90 43 startar kursen Onsdag 28 /9 kl 10 – 12.30

Keramik – Erica Giselsson, kursledare tel nr 0703 26 72 65 och Helka Peltonen kursledare tel nr 0709 32 92 86 startar kursen Onsdag 28 /9 kl 18 – 20,30

Föreningen vill genom kursverksamhet sprida inspiration till att man börjar med någon form av skapande verksamhet och till att man vill skaffa sig kunskaper om olika tekniker och material. Bland föreningens medlemmar finns många med kunskap och erfarenhet som kan vara kursledare. Vi har hittills haft studiecirklar i akvarell, akryl, teckning och keramik. Vi kommer allteftersom att kunna starta nya cirklar med andra inriktningar. Vi inbjuder även till workshops och föreläsningar. Man måste inte vara medlem för att delta i kursverksamhet.